Rozkodowany Imobiliser lub klucz po wymianie świec

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ziele
    Classic
    • 2010
    • 4

    Rozkodowany Imobiliser lub klucz po wymianie świec

    Zamieszczone przez _tm_
    ważne są tylko Twoje odczucia z jazdy :diabelski_usmiech .
    dupohamownia to podstawa, chociaż niektórzy lubią się pobrandzlować kreskami
  • marwyk
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    Rozkodowany Imobiliser lub klucz po wymianie świec

    Wymieniałem świece żarowe w Skodzie Octavi Combi brata 110 KM na zwykłej pompie z 2003 rok.
    Witam wszystkich.
    Mam następujący problem, opisze po krótce
    Jak świece były wyjęte brat próbował zapalić i coś się podziało.
    Tzn. poskałdałem wszystko i próbuje zapalić a tu kontrolka świec i kontrolka immo (kluczyk pomarańczowy) migają. Auto załapuje ale po chwili i gaśnie.

    Mam dostęp do VAG K + CAN COMANDER oraz VAG na usb.
    Wyjąłem tym pierwszym pin i z silnika i z immo sa takie same ale 4 cyfrowe.
    Próbowałem robić adaptacje według stron ROSS-TECH dodając do pinu na początek 0.
    Niestety nie przyjmuje kluczyka.

    acha błedy jakie są (pozostały) to:
    17978 engine bloked by immo
    01176 key unauthorized
    01179 incorret key programm

    Czy ktoś umiałby mi pomóż w wybrnięciu z tej sytuacji?
    Z góry serdecznie dziekuje

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      marwyk, z kluczyka czasem transponder nie wypadł? Nie był rozbierany kluczyk?
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • marwyk
        Classic
        • 2009
        • 4

        #4
        nie oba kluczyki są całe.
        Nic nie było wyjmowane z kluczyków

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          A zapalaliscie jak byly tylko swiece odkrecone ??

          A bledy skasowales ?? Bo zostaje ze silnik zatrzymuje sie przez immo bo klucz nie mial autoryzacji. Tak jest ciagle. :?:

          Zobacz czy bezpiecznika nie wybilo od licznika, bo bedzie podobna akcja.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • marwyk
            Classic
            • 2009
            • 4

            #6
            tak zapalaliśmy
            tych błędów nie idzie skasować
            bezpiecznik sprawdzę jak brat wróci z pracy

            Komentarz

            • framir
              Drive
              • 2008
              • 77

              #7
              a spróbuj wpisać immo ręcznie przez liczniki.

              Komentarz

              • marwyk
                Classic
                • 2009
                • 4

                #8
                spróbuje jak brat wstanie, dziękuje za zainteresowanie

                Niestety ręcznie nie wchodzi. Nie można wyswietlić tych zer czyli nie działa ta kombinacja.

                Próbowałem to robić według procedury kodowania ROSS-TECH za pomoca VAG-a. Kod przyjmuje co widac bo zaświca się na stałe kluczyk, następnie próbuje ustawić na 2 wartość kluczyków ale to nic nie daje bo po zmianie tej wartości na dwa i zapisaniu, kontrolka immobilisera zaczyna migać.
                Po wejściu do bloku w którym widać przypisaną liczbe kluczy nadal jest tam zero.

                Chyba temat z moim sprzetem est nie do rozwiązania.
                Gdzieś ktoś pisał że trzeba mieć VAG 4.09 niestety ja mam nie pełną wersje, a mam VAG 3.11 i tym to robie i to może być też przyczyna.

                [ Dodano: Wto 10 Lis, 09 18:05 ]
                Dopisze zakończenie do tematu.
                Okazało się że mój sprzet pomimo posiadanej wiedzy okazał się za cienki do rozwiązania problemu.
                Wystarczyło zakodować kluczyki i wszystkie kontrolki pogasły.
                Gość który to robił był zdziwoiony tym że róba kilkukrotnego odpalenia z wyiagnetymi świecami spowodowała taką usterke.
                Wniosek taki że te nowe auto to mogą z prostej sprawy zrobić duży problem

                [ Dodano: Wto 10 Lis, 09 18:05 ]
                Dopisze zakończenie do tematu.
                Okazało się że mój sprzet pomimo posiadanej wiedzy okazał się za cienki do rozwiązania problemu.
                Wystarczyło zakodować kluczyki i wszystkie kontrolki pogasły.
                Gość który to robił był zdziwoiony tym że róba kilkukrotnego odpalenia z wyiagnetymi świecami spowodowała taką usterke.
                Wniosek taki że te nowe auto to mogą z prostej sprawy zrobić duży problem

                Komentarz

                Pracuję...